Focenie Maratonu Sokoła | mroczny45.BIKEstats.pl mroczny - blog rowerowy

Km:101.48Km teren:4.85 Czas:04:37km/h:21.98
Pr. maks.:55.87Temperatura:24.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie: 3595kcalPodjazdy:938mRower:Czarna Felcia
Na początku pojeździłem po okolicy i powrót do domu, obiad, kawa. Później  wyjechałem pokibicować i postrzelać fotki uczestnikom Maratonu Sokoła. Chciałem jechać w okolice Skoczowa, ale w okolicy Jastrzębia zaczęło się chmurzyć i przeczuwałem deszcz, nie jechałem dalej. Poczekałem aż przejadą i wróciłem w deszczu do domu. Tyle dobrze że dzisiaj jest w miarę ciepło, więc deszcz był do zniesienia.

Coś mi dzisiaj foty nie wyszły, dawno nie używałem Canona i chyba miałem złe ustawienia a i pogoda , a-fotograficzna.

Więcej zdjęć
TU Odpoczynek w lesie, za Pszowskimi Dołami
Odpoczynek w lesie, za Pszowskimi Dołami © mroczny45 Janekbike na prowadzeniu
Janekbike na prowadzeniu © mroczny45 Tą panią znam z bloga na Bikestats, eranis
Tą panią znam z bloga na Bikestats, eranis © mroczny45 Też znajoma twarz z Bikestats, funio
Też znajoma twarz z Bikestats, funio © mroczny45 Maraton Sokoła, tadzik1963 prowadzi